دانلود کتاب My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

خرید ایبوک My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

برای دانلود ایبوک My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler و خرید کتاب ماجراهای من در بازاریابی زندگی نامه فیلیپ کوتلر بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  IDEA BITE PRESS دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

ایبوک My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler خرید کتاب ماجراهای من در بازاریابی زندگی نامه فیلیپ کوتلر
ایبوک My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler خرید کتاب ماجراهای من در بازاریابی زندگی نامه فیلیپ کوتلر
My Adventures in Marketing: The Autobiography of Philip Kotler [Print Replica] Kindle Edition
by Philip Kotler (Author)
ISBN-10 : 0990576760
ISBN-13 : 978-0990576761
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

 

دانلود رایگان کتاب My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب My Adventures in Marketing The Autobiography of Philip Kotler

  • PHILIP KOTLER is known around the world as the “father of modern marketing.” For over 50 years he has taught at the Kellogg School of Management, Northwestern University, Evanston, Illinois. Kotler’s book “Marketing Management” is the most widely used textbook in marketing around the world. This is his story – How a Ph.D. economist from M.I.T. became the world’s leading marketing authority.The book covers: new ideas on marketing science and practice – views on the future of marketing and retailing – views on place marketing, person marketing, idea and cause marketing – encounters with museums, art collectors, and the performing arts – concerns about the growing threats to Capitalism and Democracy – proposals for reducing poverty, corruption and income inequality – international adventures in Italy, Sweden, Japan, India, Indonesia, Thailand, Brazil and Mexico – life in Chicago, Chautauqua and Longboat Key, Fl. – meeting Nancy and their raising wonderful children and grandchildren – adventures at the University of Chicago, M.I.T., Harvard and Northwestern

    “There’s only one name in marketing: Phil Kotler. His latest may be his best—a summa that captures the best of his insights, as original today as when he first took pen in hand, forty years ago.” – Tom Peters, author of “In Search of Excellence”

    “What Peter Drucker is to management, Philip Kotler is to marketing. Kotler’s ideas are endlessly interesting, relevant, and ahead of the times.” – Al Ries, author of “The Fall of Advertising and the Rise of PR”

    “Phil Kotler is the reigning sage of marketing, with vast knowledge, penetrating insight, and a fabulous ability to synthesize a complex topic into truthful simplicity. A master teacher, Kotler continues to shape the minds of marketing leaders around the world—and through his writing, he can shape your mind, too.” – Jim Collins, author of “Good to Great”

دانلود ایبوک ماجراهای من در بازاریابی زندگی نامه فیلیپ کوتلر

فیلیپ کوتلر در سراسر جهان به عنوان “پدر بازاریابی مدرن” شناخته می شود. بیش از 50 سال او در دانشکده مدیریت Kellogg ، دانشگاه نورث وسترن ، اوانستون ، ایلینوی تدریس کرده است. کتاب کوتلر “مدیریت بازاریابی” پرکاربردترین کتاب درسی در بازاریابی در سراسر جهان است. این داستان اوست – How a Ph.D. اقتصاددان از M.I.T. به مقام اصلی بازاریابی جهان تبدیل شد.
این کتاب شامل: ایده های جدید در مورد علم و عمل بازاریابی – دیدگاه هایی در مورد آینده بازاریابی و خرده فروشی – دیدگاه هایی در مورد بازاریابی در مکان ، بازاریابی شخصی ، ایده و علت بازاریابی – مواجهه با موزه ها ، مجموعه داران هنر و هنرهای نمایشی – نگرانی در مورد رشد تهدیدهای سرمایه داری و دموکراسی – پیشنهادهایی برای کاهش فقر ، فساد و نابرابری درآمد – ماجراهای بین المللی در ایتالیا ، سوئد ، ژاپن ، هند ، اندونزی ، تایلند ، برزیل و مکزیک – زندگی در شیکاگو ، Chautauqua و Longboat Key ، فلوریدا. – ملاقات با نانسی و تربیت فرزندان و نوه های شگفت انگیز آنها – ماجراهایی در دانشگاه شیکاگو ، م.ی.ت. ، هاروارد و شمال غربی

“فقط یک نام در بازاریابی وجود دارد: فیل کوتلر. ممکن است آخرین نمونه او بهترین باشد – مجموعهای که بهترین دیدگاههای او را به تصویر می کشد ، همانطور که امروز چهل سال پیش برای اولین بار قلم به دست گرفت ، اصیل است. ” – تام پیترز ، نویسنده “در جستجوی تعالی”

“آنچه پیتر دراکر برای مدیریت است ، فیلیپ کوتلر برای بازاریابی است. ایده های کوتلر بی نهایت جالب ، مرتبط و پیش از زمان است.” – ال ریس ، نویسنده “سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی”

“فیل کوتلر ، حکیم حاکم بازاریابی است ، با دانش گسترده ، بینش نافذ و توانایی خارق العاده ای برای تلفیق یک موضوع پیچیده به سادگی صادقانه. کوتلر ، یک استاد عالی ، همچنان به شکل گیری ذهن رهبران بازاریابی در سراسر جهان می پردازد – و از طریق نوشتن ، می تواند ذهن شما را نیز شکل دهد. ” – جیم کالینز ، نویسنده “خوب به عالی”

دکمه بازگشت به بالا